مقالات

ایده های ساده برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام

این روزها ایده های طراحی سرویس بهداشتی و حمام بسیار زیاد هستند و پر هزینه! اما برخی از ایده ها با اینکه ساده هستند اما تغییرات لازم را فراهم می سازند! کافیست هوشمندانه انتخاب کنیم!

 

 

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک تلفیقی

این روزها بازار وینتیج بسیار داغ است. حال فکر کنید قرار است طراحی سرویس بهداشتی و حمام به صورت تلفیقی صورت بگیرد. سطح تلفیقی صنعتی و وینتیج از موارد مهمی هستند که این روزها بسیار مورد توجه بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار گرفته است.

در این روش تضاد به نوبه خود آرامبخش است. می تواند چرا های خاصی استفاده کنید و همینطور سبک وینتیج را برای بخش های صنعتی و کاشی ها استفاده کرد. این تلفیق در کنار سرویس لوکس شما بسیار آرامبخش است و می تواند ظاهری جذاب به سرویس بهداشتی شما ببخشد. هزینه این روش بسیار مناسب است. تنها نیاز است که کمی به سبک کاشی ها دقت کنید و از اصول وینتیج برای کاشی ها استفاده شود تا اثر بخشی جالبی داشته باشد.

طراحی سرویس بهداشتی و حمام تلفیقی

 

 

ایده های ارزان طراحی سرویس بهداشتی و حمام

اگر بودجه شما برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام کم است می توانید از لامپ های آویز استفاده کنید. لامپ های آویز که کمی سایز بزرگ تری دارند برای سرویس بهداشتی بسیار جالب هستند. به طور کلی می توان از نورپردازی با اشکال هندسی خاص استفاده کرد. مثلاً می توانید از سبک های مستطیلی استفاده کنید و فضا را روشن و خاص کنید. از سوی دیگر می توانید کنتراست عالی از نور ایجاد کنید. رنگ های تیره و روشن در کنار هم بسیار طبیعی و جالب هستند و انتخاب نسبتاً جسورانه ای محسوب می شود و قیمت چندانی هم ندارد. این ایده سبب می شود که نقطه تمرکز خاصی در سرویس بهداشتی ایجاد شود.

 

قفسه بندی برای حمام از دیگر ایده های ارزان است. می توانید از قفسه های خاص استفاده کنید که وسایل شما در آن جا بگیرد. به طور کلی هم ایده های دکوراتیو وارد سیستم حمام شما می شود و هم فضا برای وسایل و حوله های مخصوص و مواد شوینده به خوبی فراهم می شود. از قفسه های آماده ای که برای فروش وجود دارد استفاده کنید این بخش بسیار آرامش بخش بوده و سبب می شود که ساختار بسیار جالبی داشته باشد.

طراحی سرویس بهداشتی و حمام با آویز لامپ

 دوش به سبک آبشار! شاید بگویید کجای این ایده ارزان است اما یکی از بهترین روشهایی است که تنها نیاز به تعویض دوش دارد و می توانید یک فضای رویایی به خودتان هدیه دهید. اینطور که مشخص است دوش هایی که به سبک آبشار طراحی شده اند نشانی از فضای لوکس را به خود می دهند اما هزینه چندان زیادی ندارند و گزینه خوبی هستند.

از دیوارپوش های ضد آب استفاده کنید! در صورتی که علاقه ای به کاشی سرویس دستشویی و حمام خود ندارید می توانید از طرح های جدید دیوارپوش های ضد آب استفاده کنید که هم نصب آن بسیار آسان است و هم می توانید با هزینه بسیار ارزان فضای داخلی دستشویی و حمام خود را تیره و روشن کنید و از خطای دید برای بزرگتر نشان دادن فضای داخل سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید این موقعیت به شما کمک زیادی می کند و بسیار قابل قبول است.

 

 

 

 

ایده های کاربردی برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام کوچک

کسانی که سرویس بهداشتی و حمام های کوچک دارند باید به دنبال ایده های کاربردی باشند تا فضای داخل سرویس بهداشتی و حمام بزرگتر شود. در این راستا می بایست از روشویی های کوچک استفاده کنید و یک فضا برای دوش ایستاده استفاده کنید اگر این دوش در امتداد روشویی قرار بگیرد به نوبه خود در فضا صرفه جویی صورت می گیرد و گزینه بسیار مهمی خواهد بود. از سوی دیگر وجود پنجره با نورگیر خوب از دیگر روش های بزرگتر نشان دادن حمام است و راهکار جدید طراحی سرویس بهداشتی و حمام محسوب می شود. می توانید یک سری نقش های سرگرم کننده برای کف استفاده کنید به این ترتیب یک فضای بسیار صمیمی در منزل شما ایجاد می شود و مورد توجه قرار می گیرد.

 

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک مینیمال

 

 

رنگ ها را جدی بگیرید!

در طراحی سرویس بهداشتی و حمام، رنگ ها یکی از بخش های مهم هستند. رنگ های سفید برای روشویی و کف با کاشی هایی که در کنار هم قرار می گیرند گزینه بسیار عالی هستند. رنگ به کار رفته برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام هرچه روشنتر باشد سبب می شود که فضا با طراوت بیشتری مشخص شود. اینطور که مشخص است که رنگ های سفید و طوسی در سال 2021 از موارد بسیار پر تقاضا هستند و سبب می شود که فضای حمام و دستشویی بسیار بزرگتر نشان دهد و ساز و کار مخصوصی دارد.

 

 

 

 

طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک لاکچری

اگر لاکچری پسند هستید سعی کنید از سبک معاصر کمک بگیرید. سبکی که در آن همه چیز سرویس بهداشتی و حمام صاف و براق هستند. سرامیک هایی که استفاده می شوند به صورت کف تخته ای هستند سرامیک ها به صورت یک دست طراحی شده اند. بخشی مربوط به توالت فرنگی است و فضایی وجود دارد که دسترسی به کتاب و مجلات را فراهم می سازد و این رویکرد سبب می شود که از بهترین ایده های سبک مینیمالی استفاده شود. این ایده ها به نسبت ساده هستند اما فضای بسیار الهام بخشی ایجاد می کنند. دنیای طراحی سرویس بهداشتی و حمام به سبک لاکچری به سمت سادگی می روند دیگر خبری از زرق و برق های عجیب و غریب در سرویس بهداشتی نیست بنابراین می توان با هزینه مناسب بهترین سرویس بهداشتی را داشت.

 

 

 

نورپردازی در طراحی سرویس بهداشتی و حمام

این روزها ایده هایی در زمینه نورپردازی های خطی وجود دارد که طراحی سرویس بهداشتی و حمام را بهبود می دهد و ساختار دقیق تری ایجاد می کند فضای داخلی می تواند اثر گذار تر باشد و به نوعی روشی نسبتاً ساده و مناسب محسوب می شود. سرویس بهداشتی و حمام از بخش های مهم در منزل هستند و باید سعی شود ایده های نو در این زمینه ارزیابی شود. بسیار مهم است که رنگ و نور را با هم ترکیب کنید و ترکیبی تهیه کنید که برای منزل شما سازگار است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید